tirsdag den 6. august 2013

Stavblender!! Woop woop!


Så fik jeg købt en stavblender.

Vi bestilte én på nettet, da vi stod og skulle bruge én lige pludseligt, fordi vores lille datter prøvesmager grøntsags-mos nu.
Så jeg har været igang med en sjov omgang hjemmelavet gulerods-mos. Lillepigen elsker mos, det bliver et kæmpe svineri fordi hun tager fat i skeen og propper maden i munden selv, propper begge hænder i munden og smager på maden samt laver pruttelyde mens munden er fuld af mos, så maden sprøjter ud til alle sider. Ih, hun er herlig! <3

Nå, men wauw, hvor blev jeg overrasket over, hvor meget der fulgte med. Jeg købte jo bare den, der havde fået bedst anmeldelser og som stadig var til en billig pris. Og læser ikke altid tingene igennem på nettet.
Så det var da som juleaften, da postbuddet kom med min pakke. Yay! :)

Ja, den skal primært bruges til mos, MEN!
Jeg har dælme fået helt lyst til at eksperimentere med lækre grøntsags- og frugtsmoothies. Der er lidt, der skal afprøves, når jeg får tid. Og hey, kommer der gode resultater ud af det, kan jeg da smække det op i bloggen :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar